Oznamujeme študentom 3. ročníka bakalárskeho štúdia a 2. ročníka inžinierskeho štúdia, že podľa študijného poriadku FEIT si študenti volia témy záverečných prác z tých, ktoré sú zverejnené vo vzdelávaní na daný  akademický rok.

Pokyny:

  • študent si vyberie a vytlačí tému záverečnej práce v systéme vzdelávania v čase od 1. do 9. októbra 2020,
  • študent následne osloví vedúceho záverečnej práce, ktorý svojim podpisom vyjadrí súhlas,
  • študent odovzdá podpísanú tému záverečnej práce na sekretariát katedry (miestnosť BD303),
  • v prípade, že si študent nevyberie tému záverečnej práce v čase od 1. do 9. októbra 2020, téma mu bude pridelená  vedúcim katedry,
  • ak študent mal zadanú tému záverečnej práce v minulom akademickom roku alebo skôr,  je povinný vrátiť originál zadania záverečnej práce (v prípade, že chce pokračovať musí vedúci  ZP súhlasiť s prenesením  témy do aktuálneho akademického roka).

V čase online výučby sa menia pokyny nasledovne:

  • študent si vyberie tému záverečnej práce v systéme vzdelávania v čase od 1. do 16. októbra 2020,
  • študent e-mailom osloví vedúceho záverečnej práce, ktorý ak bude súhlasiť (resp. nesúhlasiť) oznámi to študentovi a nahlási meno študenta na sekretariát katedry,
  • v prípade, že si študent nevyberie tému záverečnej práce v čase od 1. do 16. októbra 2020, téma mu bude pridelená  vedúcim katedry,
  • ak študent mal zadanú tému záverečnej práce v minulom akademickom roku alebo skôr,  je povinný vrátiť originál zadania záverečnej práce (v prípade, že chce pokračovať musí vedúci  ZP súhlasiť s prenesením  témy do aktuálneho akademického roka).

Dňa 30.9.2020 sa v miestnosti AULA DATALAN BG2A1 (viď mapka nižšie) od 8:00 do 12:00  uskutoční informačné stretnutie pre študentov 1. ročníka bakalárskeho štúdia, ktorého cieľom je poskytnutie dodatočných informácií a dokladov pre štúdium.

Preto v tento deň pán dekan  zrušil  výučbu  pre študentov 1. ročníka bakalárskeho štúdia v čase od 7:00 do 12:00.  

Stretnutie bude prebiehať v 2 fázach:

  • 08:00 – 09:45
    Študenti študijných programov:
    • automatizácia
    • autotronika
    • biomedicínske inžinierstvo
    • elektrotechnika

  • 10:00 – 11:45
    Študenti študijných programov:
    • elektrooptika
    • multimediálne technológie
    • komunikačné a informačné technológie

Na stretnutie si treba priniesť: 2x fotografiu 4×4 cm, lepidlo, písacie potreby a tlačivá pre potvrdenia, ktoré potrebujú pre rodičov. Tlačivá na rodinné prídavky sa nepotvrdzujú (sociálna poisťovňa si ich sťahuje z centrálneho registra študentov).

STRETNUTIE JE POVINNÉ A ZÚČASTNIŤ SA HO MÔŽU IBA TÍ ŠTUDENTI, KTORÍ ODOSLALI ČESTNÉ VYHLÁSENIE ŠTUDENTA UNIZA.

http://vzdelavanie.uniza.sk/vzdelavanie/covid_pokyny.php

Mapa ZU

Rektor Žilinskej univerzity v Žiline (ďalej len UNIZA) za účelom zníženia rizika šírenia ochorenia COVID-19 na UNIZA a v rámci implementácie opatrení Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR (ďalej len „MŠVVaŠ SR“) a Úradu verejného zdravotníctva SR (ďalej len „ÚVZ“), vydáva príkaz rektora č. 11/2020.

Príloha: Príkaz rektora č. 11/2020 o realizácii preventívnych opatrení pri ochrane a znížení šírenia ochorenia COVID-19 na Žilinskej univerzite v Žiline zo strany študentov

Príloha č.1 k PR11/2020: Čestné vyhlásenie študenta UNIZA - verzia pre tlač pre externých študentov a doktorandov (postupovať v zmysle príkazu rektora č. 11/2020)

Príloha č.2 k PR11/2020: Podmienky účasti študentov UNIZA na vzdelávacom procese

Príloha č.3 k PR11/2020: Žiadosť o zabezpečenie ubytovania a odvozu za účelom povinnej domácej izolácie

e-vzdelávanie - všeobecné informácie pre študentov - COVID19

Vedenie UNIZA

© 2016 Žilinská univerzita v Žiline. Všetky práva vyhradené.